Wednesday 10 October 2018

BBM3410: Sesi Temuduga


Sesi temuduga aku diadakan pada jam 9 pagi. Aku kumpulan yang dipanggil masuk ke bilik temuduga. Panggilan pertama merupakan kumpulan yang ingin jadi tenaga pengajar dan aku salah seorang daripadanya. Dalam bilik tu ada tiga orang panel.. jantung aku memang dupdapdupdap lah masa ni.. dah duduk tinggal nak jawab soalan je daripada panel. Jadi soalan yang aku dapat.. "Apakah pelan pembangunan pendidikan 2015-2025". Telan air liur aku nak jawab.. nasib baik subuh tu sempat juga aku selidik mengenai pendidikan, jadi aku main jawab je berdasarkan pembacaan aku pagi tu. Soalan kedua pula, panel tanya aku "Apakah transformasi yang dilakukan dalam sepanjang pembelajaran murid-murid".. soalan kedua aku memang jawab bukan berdasarkan soalan. hahahaha


                                               Tamat sesi temuduga aku. Aku nak balik UPM !!!!!!!

No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...