Thursday 15 November 2018

BBM3410/18: Minggu 9 (Adobe Photoshop)





Ringkasan sikit mengenai edit adobe photoshop ni,
mula-mula memang payah sikit lah nak buat benda ni,
sebab banyak cara kena buat bagi dapatkan bentuk kalendar yang sepenuhnya

Tapi dah minggu 9 kan,
edit pun dah macam orang profesional
dalam masa 9 minggu je kalendar untuk tahun 2019 boleh siap

Tu la orang cakap
nak seribu daya bukan seribu dalih
hah tanam betul-betul kata ni dalam hati
bak kata prof biar tersemat di hati hahah


Video tu mengambarkan betapa gigihnya aku nak siapkan kalendar tahun depan
dah siap nanti ingat nak bagi kat orang
sebab kalendar tu ada gambar aku dan kata-kata hikmat yang boleh menguatkan semangat orang

yang penting kena letak gambar aku
biar lah orang nak kata aku syok sendiri
hahaha
Insyaallah
doakan aku ye kalendar ni nampak sempurna bila cetak nanti

No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...