Tuesday 11 February 2020

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha 
ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak???

Lulz, acah ramai followers jap!

Okay lah aku akan menaip kt sini bila aku rasa emosi aku tak boleh bawak bincang..


hahaha.. sebab aku tengah marah ini. Marah tapi aku tak salahkan takdir.. 

yela baca tajuk post aku pun boleh tahu kan yang aku nak cerita pasal umur aku yang meningkat ke 25 tahun.

Wow.. mencabar betul umur niii... 
Patutnya kalau ikut senarai perancangan aku dulu, aku dah ada keje tetap, gaji demand 3k dan kumpul duit untuk kereta. hahahah.. Cantik gilaa perancangan aku...


Tapi bila aku berada betul2 umur ni baru aku tahu yang perancangan Allah itu lebih baik daripada perancangan aku.. :) 



Hehehe okay nanti sambung.... 

No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...