Monday 12 November 2018

BBM3410/18: Twitter


Di Twitter,
ada sesuatu perkara yang aku retweet,
salah satunya macam kat atas ni.

Satu rakaman yang memaparkan sebuah kejayaan anak-anak kepada ibu bapa,
yee..
aku tengok video ni memang sedih,
sebab aku dapat bayangkan diri aku,
berdiri sambil memandang ibu bapa aku,
pandangan yang penuh.....hm...susah nak tulis....apatah lagi kalau cakap...


Tapi yang penting,
itu lah sebuah pandangan hadiah kepada ibu bapa,
iaitu kejayaan,

Yela, dari kecil lagi aku memang nak sambung ijazah sarjana muda
perit wei perjalanan tu
yela, aku tak pandai kot..
banyak benda kena usaha,


dan sekarang alhamdulillah,
dah tahun akhir dah pun,
sibuk berperang dengan PITA lagi..


No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...