Sunday 4 November 2018

BBM3410/18: Muka-muka redha


Walaupun kelas multimedia tapi aku nak cite pasal subjek Terjemahan Berbantukan Komputer sebab Prof jugak yang ngajar hahahaha 

Okaylah, kelas ni memang kena masuk pada tepat waktunya, kalau kelas mula pukul 2, pukul 2 jugak kau memang dah kena ada dalam kelas. Kalau kau lewat sikit... haaa matilah kau. (Ni aku cakap kat diri sendiri) hahaha

Kelas ni 3 jam, pehhhhh.... masuk kelas ni memang tak tegur orang sebelah dah... sebab apa? hmm... malas nak cite banyak.. 

Nahhh tengoklah muka kitorang yang BARAI ni.


hahahaha.. muka-muka redha. 

Tapi masih boleh tersenyum tau..
sebab apa?
Sebab Prof bagitau, apa-apa pun tugasan yang dia bagi kena redha... 

Kau faham tak? meh aku cite, bila kau dah redha, pasti kau akan rasa seronok buat tugasan. hahahaha





No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...