Tuesday 2 October 2018

BBM3410: Minggu yang padat






                                                              


Pada minggu ketiga, saya mempunyai pelbagai aktiviti untuk dijalankan. Hal ini demikian kerana saya perlu menyiapkan tugasan-tugasan yang telah diberikan dalam kelas dan menghadiri kelas seperti yang telah ditetapkan. Tambahan pula, saya perlu menyiapkan dan memperbaiki PITA bab 1, 2, dan tiga dan hantar kepada penyelia pada minggu tersebut. Pada minggu itu juga saya dan pelajar tahun akhir lain perlu menghadiri taklimat kedua mengenai PITA pada jam 12:00 tengahari. Selain itu, tugasan lain yang perlu dilaksanakan ialah menghadiri Pesta Makanan Tradisional. Kehadiran bagi aktiviti ini adalah wajib kerana pelajar melakukan dua tugasan pada hari tersebut. Sepanjang di pesta makanan ini saya dapat melibatkan diri dengan merasa pelbagai makanan yang unik dan tradisi dalam budaya masyarakat melayu di Negara Malaysia ini.

No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...