Wednesday 10 October 2018

BBM3410: Aku dilema


Assalamualaikum, aku nak kongsi sikit pasal aku pergi kem. Kem ni dekat Kem Bumi Jati, Shah Alam. Nama program kem ni ialah Kursus Selangkah Ke Alam Pekerjaan. Aku sebenarnya tak nak pun pergi.. sebab aku budak tahun akhir, aku sibuk dengan Projek Tahun Akhir lah, perbincangan kumpulan lah dan sebagainya lah sebagai kehidupan seorang pelajar. Tapi disebabkan program ni dibawah biasiswa aku, aku pun dengan rela hati terpaksa lah pergi. Seminggu juga aku dilema nak pergi ke tak.. aku siap dapatkan kata-kata semangat daripada kawan-kawan aku. Senang cerita, aku stress sangat bila fikir terpaksa pergi kem ni. Jadi aku pun pergi lah..
Tujuan kem ni adalah untuk melatih mahasiswa untuk merasai situasi sewaktu sesi temuduga. Walamak.. dekat Universiti aku pun ada je buat macam ni. Tapi kenapa nak kena pergi lagi?? Walaubagaimanapun, aku dah sampai kat sini.













No comments:

Post a Comment

when i was 25 years old

Assalamualaikum, hai korang..lama betul aku tak menulis kat laman ni.. haha  ada sesiapa yang tegar baca penulisan aku tak??? Lulz, aca...